Jak rzucić palenie i nie przytyć?

Jak rzucić palenie i nie przytyć?

Nikotyna zawarta w papierosach poniekąd tłumi apetyt. Przez dym papierosowy nasze zmysły smaku oraz węchu są lekko przytępione. W środowisku palaczy krąży mit mówiący o tyciu po rzuceniu palenia. Częściowo mit ten jest prawdziwy. Gdy rzucamy, dostajemy nieoczekiwanych napadów głodu. Wszystko zaczyna nam od razu smakować. Zmysły powracają do swoich pierwotnych form.  Rzucanie palenia wiąże się również z huśtawką nastrojów – chcąc poprawić owy nastrój często ulegamy różnym zachciankom oraz pokusom. To jest podstawowy błąd – uleganie im! Aby z tym walczyć należy na wstępie oczyścić swój organizm z trujących toksyn, które gromadziły się tam dłuższy czas. Przydatna będzie tu dieta z ziołowymi wyciągami, oraz picie dużych ilości wody.

Woda pomaga oczyścić nasz organizm. Uzupełnić należy w organizmie witaminy C, E oraz A.

Aby nas nie kusiło, podczas „odtrutki” od papierosów, nie należy trzymać w domu najróżniejszych kalorycznych przekąsek, słodyczy i tym podobnych rzeczy. Często w takich momentach można przegrać ze swoją silną wolą.  Kategorycznie zabrania się kupowania produktów na zapas, wystarczą te do spożycia na dany moment.

Można również czymś zająć usta, które do tej pory były przyzwyczajone do papierosa. Polecane są gumy do żucia, lub słonecznik. To zawsze skutkuje!